Monday, December 8, 2008

RaGam DiwakTu KerjA

This my 1st night shift..wlaupun raya,keje tetap dilaksanakan cam biase..
Tak kira ape pun mood kite, bila bab2 keje nie..kenala kite wat dengan penuh ikhlas..dah tanggungjawab kan..tmbahan lak keje cam aku nie.
Tang2 keje nie,mmg aku serius skit cm mlm nie agak bosan aku rase..wawaaa
BoSAn thap Gabannnnnnn...



Erm,tgh2 aku keje nie..sempat la plak aku memblogger kan diri..hehehe..sejak2 dah pandai celoteh nie,makin banyak la idea2 aku yang muncul..nie smua berkat sokongan mmber2 aku yg mmg dah kaki BLOG nie..huhuhu

Tepat kul 2200hrs kiraan masa 24jam..


Lpas jer abis aku n ank buah yg lain wat sesi lawatan ke bilik2 patient,cam biase masing2 memanaskan punggung sambil buat catatan laporan masing2..

Dan aku plak..meneruskan tugas sampingan aku yg sedia memblogkan diri setelah smua keje2 ku selesai..

Ape pun keje tetap utama ..btul tak??..


Senyum 2 selalu n ceriakan hidup Anda..dAaaa...


3 comments:

Unknown said...

semakin menjadi blog yang mantap sejak blog comey nie yea..hehe
jgn xwat keja sebab tulis blog cukup la..hehe

@ MaMa ALyA @ said...

xan ko buat catatan report patient ke report blog?? haha... keje babe.. kerja smpi tertido erk.. hehehe..

shazana said...

For Noloi: i xkan lupa kje la wlaupun berblog...keje tu ibarat nasi tau...penting dlm hidup...hehehe

For Cuk:Aku kje la,bab report patient nie ko jgn bimbang la..work is 1st.xmau aku jd pewaris jari hantu cam akak ko..W_ _ hehehe..sendiri pk erk saper la aku ngata nie..hehehe gurau je..kang kn saman lak..hahahaha