Monday, January 5, 2009

HaRi BerMakNa


Sekian lama aku b'kerja, mcm2 aku impikan dr hasil titik peluh ku sendiri..
Tp baru kini aku dapat miliki..Erm ,bermadah plak aku nie..
Sebelum nie, aku gi kerja ngan kereta yg
Papa aku pinjamkan..maklum la..dah papa aku pun jarang guna kereta dia jd dia soh la aku yg pakai tuk kemudahan..

Masa mula2 dapat lesen dlu, trus Papa aku bg pluang aku bw kereta dia..
Tp aku jd panic gak bl dia ofer kat ak
u time tue..mn x nyer..stau aku ms amik klas memandu..kereta dorg bg comey2 jer saiz nyer ...tp bl Papa aku ofer punyer la cam kete kebal..panjang lak tue.


Actually nie kereta idaman PAPA ku..
X lan x bukan V6 yang mmg dah sememang nyer panjang bontot nyer..tkt aku pk time nak masuk parking jer coz risau kalau2 aku sagat kat tiang mn2..huhuhu...

Then baru2 nie aku telah buat keputusan maju setapak lg kehadap tuk capai salah satu impian aku..iaitu memiliki kereta sendiri la plak..
Kira HADIAH thn BaRu aku la..

Xlain xbukan
Si CoMEy n MonTok Nie.

Jeng..Jeng..Jeng


~ My BlaCk RoSe ~
Nama bagi Si CoMey Baru ku..

Now bermula la...perjalanan kitaran hidup black RoSe bersama ku...
SlamaT DatanG Black RoSe...sempena nama permulaan panggal pangilan nama ku..

3 comments:

Unknown said...

okla..
u mtk org komen ek??
congrats la dah dpt aper yg u idamkan..
si comey dan montok..sungguh padan la dgn si tuan driver..haha..

shazana said...

HEHE,tq u...
so happy coz dpt satu dr seribu yg di impikan..huahuahua..

Wahidah said...

another myvi pcmc club..huhuh..welcome to the club beb.....jom meronggeng..:P