Wednesday, August 12, 2009

--- Bosan + Sedih + Sakit ---

:mHantuk:

Untuk mengilatkan blog yg sdia berhabuk setebal tilam aku nie..aku masukkan entry yg agak lm aku pndm dlm hati..citt, mcm2 aku rs skang. Nak dijadikan story, aku nie br je kuar spital khamis lps..kes sakit org pmpn ..huhuhu (biarlah rahsia ) :mHihi:

Ni ade skit intisari XTVT aku di hari2 yg agak malang n gerun dlm kitaran diary hdp aku ...wah, xpnh ku alami slama hdup 24thn di muka bumi nie..tapi aku harungi la gak dgn rs terpakse..[ citt, ayat xleh blah ]

:mKening:

Now jenG3....ZooM in KisaH aku erk same2........:mKanta:

Tanggal 04.08.09

Dlm kesakitan yg amat di bhgian illiac kiri aku,aku gagahkan gak nk g kje aritu..
almaklumla, konon leh handle lg la sakit tu..gaya dh cam nenek kebayan terbongkok2..:mPening:
thn sakit POweR la tue.. Tp nk xnk, aku kn gak siggah g ER tmpat aku kje.Bajet nk amik pain killer..skali amik ko ..
Cuuuk...:mNo:
sedas aku kn cucuk kat tuuut...waaa..penangan nyer agak ckup ngerikan tp best..hahaha
tp tu la yg aku plng xsuka sbnrnyer... JARUM + PaIN KillEr.. menyegat tuh..:mHaha:
Tapi dah sakit punye pasal aku trima la ngan hati terbuka...[ skali lg ayat xleh blah ]
Lpas je puas dimonitor kat ER tu,test Ultrasound Abdomen aku lalui..mn la tau jump ape2 jembalang kat dlm perut yg slalu ganggu kdamaian sdia ade slama nie..:mTorchlight:
Tup2..selesai..sejns bebola "DraGon BalL" ditemui...waaa~ tidakkkk...:mSakit:
Dr kate aku kn wat surgery esoknye ..ASAP..
Mase tu hati xkeruan,hanya ALLAH yg tau...berjiwa aku smlmn bl kn admit..xsng duduk,gerun nk msuk bilik OP tp redah je la...

Tanggal 05.08.09
Pagi yg keramat buat aku...penantian yg agak xnk aku harungi..tp sblm subuh gak aku dh bagun bersihkn diri..lagak org xsakit..huhhu..12mn sblm nye dh kn NBM (fasting ) - omputih kate..
Tepat Jam 8pg...sbiji ubat ditelan,trus aku pengsan n lms dlm mimpi..hohoho...:mSelam:
lm gak aku kat dlm gua tue [blik OT ] abis kn godek...tp akhir nyer aku slmat gak jalani operation tueSonang hati den pastu ..syukur sgt2..AmiN..:mMuka:

Skang aku tgh jalani process HoLiDaY yg agak panjang , 1MonTh..
Perhh..babak lama sehh..mau jenuh aku nk tggu tempoh tue..

";})();ButtonMouseDown(this);'>:mPeluh:
Xper la,janji aku chat kan..lani kn la aku wat kn membasmi habuk kat BLOG aku spanjang ct nie..wah..lemas nk bg kilat nie..:mGelak:sukanyer...

To all blogger,give me support yaa!!
Kasi BooooM nie BlOg k...
:mBom:



0 comments: