Sunday, September 6, 2009

AgenDa BulAn PuAsA - -

Hye,smua..entry kali nie ttg plan2 di bulan pose. Thn ni mmg byk lak plan yg xsngja diatur ngan geng2 aku..wah,nie mmg btul2 dasyat seh..Byk nye agenda smpai aku kn la plak jd slh sorg yg bt arragement tuk mjlis berbuka kali nie..For my Geng smua,korg btul2 bjk erk mengenakan aku ngan amik ksmpatan ct MC aku yg panjang nie ngan plan yg agk drastik..huhuhu...xpe la jnj kte leh hang out sm erk..lm gler xjmp kan..hehehehe :wink:

-
-

Nie list agenda aku sepanjang bulan nie..

4hb September : Majlis Berbuka bersama Dayang Nurfaizah at Seafood Bangsar

6hb September : Majlis Berbuka bersama geng2 MUCH...at Tanjung/ Studio Cafe

13hb September : Majlis Berbuka bersama geng2 SMKHK..nie president yg arrage
:pompom:
So nie la agenda tuk smntara waktu nie yg ni je dh di plan siap2..akn dtg juz tggu jer..coz plan mmg ade cm xsure je bl..huhhu .So for all blogger, if u'll ade cadangan tmpt2 yg mmg best tuk berbuka leh la share erk..
Daa...


0 comments: