Sunday, March 8, 2009

Hye,smua..skali lagi aku tatapkan korang ngan topik agak jiwang..
Tentu korang pernah rs happy..sedih..kecewa..n sbagainye,kan??
So agak2 nye,cara ape yg korg slalu gn tuk luahkan smua perasaan tue...??

Erm, ape kata kite sm2 share n bincangkan topik nie..
Melalui kajian n survey yg aku kumpulkan, lbh 85% antara kite smua mnjdkan muzik sbagai bhn tuk mengapditasikan perasaan masing2..
Korang stuju x ??? So tuk phk diri aku,fakta nie mmg la amat menepati situasi aku...hehehe
Tuk korang ,aku xtau la ..





Setiap kite mempunyai pelbagai jalan cerita dlm mejalani arus kehidupan..
Pelbagai cara kite gn untuk meluahkan dan mengapditasikan senario kisah2 nyer...
ade yg mengarang dlm pelbagai konsep..
Paling mudah ngan melodi muzik yang ckup indah n cantik isi nukilah nyer...

So bg yg bnr2 stuju..aku nk korg cb aplikasikan ape pun perasaan korg dlm lagu yg korg rs sesuai yg jln cerita korg ms tue..mst korg lbh fhm n dpt hayati feeling korang yg adekala korg sendiri xtau nk luah kat saper2..
ape kata korg jdkan muzik tue sbgai tmpat n tmn korang tika korg nk meluahkan...mst layan....
zazzz.........

kat cni aku paparkan lagu yg mmg aku mnt n ade jln cerita sndr...
JoM ,LAYAN............





0 comments: